неділя, 27 березня 2016 р.


Всесвітній день поезії – свято, яке відзначається щороку в день весняного рівнодення – 21 березня. Встановлено 1999 року ухвалою 30-ої сесії ЮНЕСКО. В Україні відзначається з 2004 року.

У народі кажуть, що поезія – це музика душі. А коли душа не байдужа до світу, до тривог його мешканців, то неодмінно хочеться поділитись своїми думками і почуттями. Саме так і народжуються вірші й проза. 
В бібліотнці 22 березня було проведено поетичну годину

"Щоб тільки неба очі голубі  

Цю землю бачили в цвітінні"


Своїми думками, декламуючи власні вірші, ділилась наша місцева поетеса Валентина Тубольцева-Митрофанова.


      
    Рідна земле моя, тебе я люблю 
Кожну стежину у полі знайду, 
Ласкою вкрию зелену билину, 
Краю мій краю до тебе я лину. 

Колки мої, родюча земля, 
Річка, ліси та зелені поля. 
Куди не поїду, куди не піду 
Завжди дорогу до тебе знайду. 

Моє тут коріння, моя тут родина, 
Земле моя, твоя я дитина. 
Милуюся завжди твоєю красою, 
Зростаючи я умивалась росою. 

Краю мій, краю пишаюсь тобою, 
Що тут народилась та зустріч з любов’ю, 
На твоїй землі плекаю надію, 
     Знаю без тебе я жити не вмію. 





Немає коментарів:

Дописати коментар